En ursäkt

Jag ljög. Uppdaterade inte varje dag. Jag känner mig dum, men är jag verkligen det?

Helgen var i alla fall Aspö och en återtågan av sjukdom. Torsdags kväll började det pirra i halsen och på fredagen var förkylningen tillbaka.

Men välkommen lilla vän, sa jag inte. Jag är sabla trött på att vara sjuk, att inte kunna springa och hoppa runt som jag vill. Eller ens göra yoga. Ikväll går jag nog ändå på min kurs. För jag har inte ont i halsen, och då är det okej.

Frågan är egentligen om det är så att jag inte har ont i halsen för att jag inte VILL ha ont i halsen. Sådant kan man aldrig veta med mig. Jag ljuger lika bra för mig själv som för er nämligen.

Sorry för det.

Kommentarer
Postat av: chippe

Gå på din yoga,det är nyttigt!!

2011-09-05 @ 16:31:30
Postat av: Sydney

Hej liten

jag kanner igen ett Giertta pattern har, bli sjuk, vagra ta det lungt, bli sjukare, tvingas ta det lungt, borja stenhart for tidigt, bli sjuk....



hrmmm...



if it's not working, why not change it??

2011-09-06 @ 01:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0