Sugar rush baby

Den här veckan är ju verkligen en all time low när det gäller uppdateringar på bloggen. Fasiken, hur ska detta sluta, kanske ni tänker och oroar er över?

Ja, vem vet?

Jobbade i alla fall mina sista timmar på Eurosport i dag. Fick kanelbullar till frukost och tre (!) orangea skrivböcker från Ordning&Reda. Det här med att sluta på jobb är en bra grej om man vill ha saker, på TV4 fick jag ett armband från Indiska som jag fortfarande använder flitigt.

Idag ska jag också skriva två texter. Ja, ni läste rätt. Två texter. Har helt kört fast. Gjorde misstaget att äta 1,5 bulle på jobbet och så tre citronkakor nu när jag kom hem (tror jag håller på att bli sjuk, då blir jag alltid så jäkla sockersugen) och nu har nivåerna i kroppen sjunkit till sömnstadiet. Upp som en sockerpannkaka och ner som en junkie. Satan. Tror till och med att mitt högra öga har blivit slappt så att jag ser sådär rejält movie star-nerknarkad ut.

Gotta' get off the sugar, man. It's filthy shit, getting into my veins and fucking with my brain.

Eller så...

O har spelning ikväll och jag ska ha på mig orangea långa fladderbyxor. Måste ju för fanken få de här texterna klara nu!

Skriv min mun så får du... inte socker, men middag. Rejäl, fast föda.

Eh, ska jag laga lite...socker?

Kommentarer
Postat av: Sydney

Ahh...socker..det ar bra grejer det, fin fina grejer. Hadde min forsta var BBQ pa Tanias balkong i gar och at mest Strawberry Short Pie..det var gott...socker socker...



I dag ar det public holiday, och jag jobbar. Inte ratt, tycker jag att jobba nar alla andra har ledigt.



Annars...kollar jag mest pa tyg :-)



2011-10-03 @ 00:55:31
Postat av: chippe

Socker, vi gjorde en fantastisk äppelpaj på Aspö i helgen, nej nej det var O och Lovisa som gjorde den, med honung i. Och så åt vi Tofulines vaniljglass till, herregud vad det var gott!! Och grönsakssoppa på färska rotfrukter och vitlöksbröd och rödbetor med smör och salt. MMmm mathelg!!

2011-10-03 @ 10:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0