Bra gråt

Jag läser just nu en helt otroligt bra bok (tack för tipset lillesnor) som heter "Praise for the fault in our stars" och är skriven av John Green.

Jag vill inte att boken ska ta slut, läser bara några sidor per dag för det var så sabla länge sen jag läste något så annorlunda och fräscht.

I morse satt jag till exempel och grät på tunnelbanan. En dålig idé att lyssna på Kevin Fox "Songs for cello and violin" samtidigt. Ämen om det är något instrument som får en att böla är det la cello?

Ja, där satt jag med tårarna rinnandes på väg till Karlaplan. Men ingen i vagnen reagerade.

Så vanligt är det med ledsna människor i kollektivtraffiken alltså.

Sorgligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0