När solen lyser UTANFÖR

Allt går som planerat. Om inte solen lyser. Så brukar livet se ut.

När det är sol och fint väder får jag ångest av att vara inne. Ut i naturen med mig. Därför är jag också förkyld, inne på andra veckan. Pollen kan ha något med saken att göra också.

Är det verkligen rättvist att en soldyrkare som jag ska sitta inomhus och jobba dagar som denna? De tycker det.
Kommer en artikelserie som ska vara klar innan den 20 maj skrivas trots tio graders värme och solsken? Jo, den kommer nog det.
Om det börjar regna.

Kommentarer
Postat av: London_Calling

Vi hadde sno igar. Va, sno den 6 april, i london. Det ar ju bara skrap. Det ar ju meningen att jag ska kunna skrutta runt i kjol utan strumpebyxor nu.
Kram M

2008-04-07 @ 10:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0