En elva tolv elefanter

Nu har jag ätit lunch, qornbitar med qinoa, broccoli och paprika. Sen gick jag ut och promenerade en halvtimme, det hann jag för jag slängde i mig lunchen.

Det var underbart att känna solen mot huden, trots att man blev frostbiten på kuppen.
Och nu när jag åter satt mig vid den lilla gråa (datorn) har ett stort moln lagt sig över solen så att Gärdet åter dväljs under skugga. Tur för mig att jag snabbade mig ut i tid!

Ikväll ska jag på jobbfest/praktikplatsfest på Berns. Det ska bli spännande, men vid tiden som hoolabaloot går av stapeln kommer jag vara så död av hunger att jag inte kommer komma in för vakterna vill inte släppa in lik.
Därför ska jag äta en redig middag innan middagen.

Sån är jag.
Jaså är jag?
Japp.

Nu: dags för The Hills avsnitt 11 och 12. Jodå, så är det.
Är det?
Japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0