Jag läses, jag läses!

Hihi.

Jag har alltså sju unika page hits idag. Det var väldigt roligt! Tänk att folk orkar läsa det skit jag kläcker ur mig. Tack!

När jag började skriva denna lilla struntblogg var det för att jag märkte att det enda jag skrev var uppgifter för skolan. Jag som alltid brukade skriva hela tiden. Vad som helst. Det var så jag ventilerade och uttryckte mig. Men skolan snodde all känsla, all vilja. Så jag börade helt enkelt skriva för att hålla min egen röst vid liv.

Inte för att bli läst, uppmärksammad eller en del av (mitt HATORD!) bloggosfären.

Jag sitter i alla fall i Radiohuset och skriver om handboll och slalom. Jag ser ut som en liten karamell. Jag har rosa stentvättade jenas, turkos tröja och ceriserosa väska. 80-talet var ju tillbaka... Ja, för tre år sen ja Lovisa! Häng med nu tanten...
Och svaret på det blir väl helt enkelt en Peterklassiker (Family guy):
..............NOPE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0