Nothing to do

Jag sitter och exporterar de små filmerna och varje liten snutt tar sina modiga 15 minuter.

Så jag passar på att titta på skräp-tv på min lilla dator.
Det är ganska okej, men jag är lite rädd för att min hjärna ska ruttna.

Fast det kanske den bara blir bättre av.

Jag läser en väldigt bra bok just nu, den heter "what I loved" av Siri Hustvedt. Man får följa med huvudpersonen under hela hans vuxna liv, från och med att han och hans fru flyttar in i en lägenhet på Manhattan i början av 80-talet och sedan framåt. Den är verkligen sorlig, men klart värd läsandet. Språket är otroligt, så många engelska ord jag aldrig hört, så språket utvecklas också. 

Gärdet är tveklöst stengrått idag. Inte många hundar ute och går heller, däremot kom det en skata med en halv råtta i näbben och satte sig utanför mitt fönster. Läbbigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0