Trötter och Allena

Har haft min första dag på fyran idag.
En introdag, det var mycket att ta in. Min hjärna är lite surrig och alla där var jättetrevliga och kom och hälsade och det var många namn att memorera.

Ingen idé att skriva mer ikväll egentligen, det kommer antagligen bli ett försök till att vara rolig och det misstolkas så ofta, jag måste välja mina ord med större försiktighet.

O är på kalas som jag var medbjuden på, men jag är helt enkelt alldeles för trött för att orka röra mig utanför de 47 kvadrat jag önskar att jag hade mer tid att ta hand om.
Ni ser, meningarna blir bara längre och längre och det är ett säkert tecken på att jag inom några små kvartar kommer vara helt nere för räkning och till slut är klockan elva och då blir jag ju pigg igen så då kan jag inte sova utan börjar titta på skräp-tv och det vet vi ju alla hur det brukar gå eftersom vi har comhem och de sänder strunt hela nätterna långa, så jag antar att det bästa jag kan göra just nu är att helt enkelt sluta skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0