Pysselutvärdering

Igår var det äntligen pysselkväll. Som jag har längtat. Och planerat Och skrivit listor på pyssel som jag ska göra.
Jag hann faktiskt med en hel del. Det var väldigt mysigt.

Har suttit och virkat nu under kvällen också, jag har verkligen saknat att göra något craftigt. 


Julbroschdekoration i filttyg, Julkort, virkad garnpåse som ska hänga i granen med nötter/godis i




O:s lertomtar

Det var våra samlade verk. Det är ju kanske tydligt vem av oss som har den konstnärliga begåvningen och vem av oss som bara tycker att det är roligt. O kan verkligen göra fina, rolliga grejer, jag sitter mest och pryttlar runt med mina små garn och trådar och pärlor.

Nu ska jag betala räkningar, för det är så varje lyckad måndag avslutas.
And that's the truth, maestro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0