Muskelsnack

På jobbet som vanligt.

Och ljög om att jag skulle uppdatera förut.

Värst vad lite tid jag har att göra saker. Trist!

Veckan är slut och helgjobbet börjar direkt. Men jag hann träna idag. Och gode gud vad tråkigt det är att börja om från början igen.

Kiropraktorn har, på ett väldigt pedagogiskt sätt, förklarat att min kropp är helt sne. Från tå till topp. Så jag får inte träna hårt nu när han har knäckt mig rak, jag måste ta det försiktigt.
- Lär alla dina muskler att arbeta på rätt sätt, långsamt, sa han.
Hurra... vad kul det ska bli.
Så jag pratade med mina muskler idag på jobbet, men de behövde inga instruktioner, de behövde pepp.
Kom igen då, sa jag, fem till orkar du.
Eh, ja... svarade muskeln. Såklart jag gör, det är för i helvete (mina muskler svor MYCKET idag...) tio kilo lättare än vanligt.
Jaja, det var kämpigt att coacha sina lår, men men...
jag fick i alla fall höra några norska små simmerskor prata om Carola.
- Ni vet, den där svenska sångerskan med så mycket smink. Jag såg henne på stan. och hon STANK parfym.

Roligt.
Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0