totalt random skräp

Min lunch var inte så god. Av någon anledning tror de i matsalen att man som vegetarian blir glad över vit pasta med tomatslem bara man kallar det pasta pomodore. Aja, jag blev mätt i alla fall.

Att sitta inomhus när solen skiner utanför är inte lätt. Svårare blir det när min utsikt är Gärdet. Vet ni hur många hundar och mattar och hussar som springer runt här hela dagarna? Jag är så tusans avundsjuk!

Men i helgen är jag ändå ledig, det ska bli skönt. Då tänker jag gå ut och gå flera mil. Bara det inte regnar. Eller snöar.
Jesus, det snöade ju igår! Tur att det inte la sig, men det hade varit mysigt med riktig vinter redan. Om två veckor är det första advent. Jag vill baka lussebullar tills dess...
Mmm, lussebullar.
mmm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0