I behov av flashhjälp (wow, dubbel-h!)

Det här med examensarbete är inte lätta grejer.

Inspirationen till flasharbetet flödar inte riktigt. Vad ska vi ha? bakgrund, navigering, rubrik ingress, text, ljud och bilder. slut. Jag vill ju göra en lite snygg sida, men jag har inga idéer alls!

Hm... en enkel prick som rör sig och blir streck som avgränsar menun. Vilken orginell idé Lovisa... inte!

Nu skulle jag behöva någon som kan skiten, som kan se förbi grunderna och ta det till nya nivåer. Jag tänker inte i grafisk form. Jag tänker inte i webbpublicering. Jag tänker inte... på något.

Jag tänker nog mer på att den här sommaren gick förbi väldigt fort. Jag var inte beredd på skola och vardag igen. Jag var inte beredd på flash CS3. Inte beredd alls.

Så om någon har en fin idé om hur anslaget på min sida som ska handla om Paralympics ska se ut, please, hjälp mig!

Kommentarer
Postat av: London_calling

Du kan gora min sida istallet...en med fina bilder och bra text som handlar om silver, guld och glitter...yep..



Tourmalines...

2008-09-23 @ 14:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0