Morgon efter 2x15 timmars arbete

Okej, jag blir alltså förföljd av anonyma kommentarer. Jag tar det som ett tecken på att jag är bäst.

Så, nu var det överstökat. Right?

I morgon ska jag till frisören. Det är noga inplanerat eftersom jag ska på fest på lördag. Det är till en arbetskompis (wow, jag har arbetskompisar!) som jag aldrig träffat utanför Radiosprotens redaktion. Jag tror att hon har massa tuffa media- och musikerkompisar. Därför är det dödsviktigt att jag ser bra ut i håret. Jag vet att syster i London är med mig i det här resonemanget, hon förstår precis.

Just nu ser jag ut som MacGyver, och jag svär, på tunnelbanan igår var det någon som bad mig bygga en katedral med min kniv... så lik är jag honom.

Haha, ingen av er var på O:s Smaskspelning, så ni har ingen aning om vad jag skriver om. Ma-ma-ma-ma-MacGyver, totally lost!

Oh, Lost...

Kommentarer
Postat av: Anonym--heheh

Frisor...jag maste till frisoren ocksa...

jag ser forskracklig ut. Ska forsoka komma dit sa jag inte skrammer dig nar du ar har.



Just nu har jag en konstig Skol froken uppsattning bestaende av mest av harnalar...

2009-04-16 @ 17:39:11
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0