Resfeber

Jag är helt förvirrad. Tror att O har smittat mig. Vet inte vad som hänt.

Bevis: trillade i trappan för jag glömde lyfta fötterna, glömde gå av tunnelbanan, har påmint mig själv fyra dagar att ta allergitablett på morgonen och glömt det varje dag. I morse var det första jag sa att O skulle påminna mig om att packa ner allergitabletterna. Tror ni jag eller han kom ihåg det?

Självklart inte.

Dessutom känns det som att jag glömt tusen saker. Så känner jag alltid när jag ska åka någonstans, men det läskiga är att den här gången kan det faktiskt stämma.

A på jobbet förklarade att det är sånt som händer med åldern. Har jag redan blivit så gammal?

Kommentarer
Postat av: London_calling

har du med dig passet det ar det enda som behovs kramar m

2009-04-23 @ 10:12:16
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0