Ska vi ta en svängom?

På Radiosporten intet nytt.

Eller jo, Färjestad leder mot HV 71 i den andra av sju finaler efter två perioder. Det är fasligt lite mål för att hålla mig upptagen. Men som Burman sa: - Vi har ju i alla fall jobb.

Annars så är ämnet i kvällens Karlavagnen "Oroar du dig för finanskrisen".
Ledande fråga, eller invit till roliga, sarkastiska svar?
– Oroar mig, nä inte så mycket faktiskt, jag har några miljoner på banken och head hunters runt knuten, det går ingen nöd på mig.
– Finanskris? skojar du? det är ju för fanken slutspel i hockeyn, inte fan kan man syssla med pengar då!
– jag tycker det är lite roligt med ekonomiska kriser, det blir så mycket tjockare ekonomi-bilagor i tidningarna då, och ett mer enhetligt nyhetsutbud också. Härliga dagar grabbar!

Det är så man kan skratta och gråta. Eller varför inte dansa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0