Sommarplaner hej hå

Solen höll sig framme alldeles lagom länge tycker jag. Hela lediga helgen. Bra jobbat min gud!

Veckan som kommer består av jobb, jobb och så tänkte jag faktiskt ta och jobba lite. Bara för skojs skull liksom. Så kan det vara.

Sommaren börjar så sakta närma sig och planer börjar smidas. Eftersom jag ska jobba hela sommaren, innehåller mina planer många vindrickande kvällar på T:s uteplats "mellan syrén och jasmin", bad i närliggande sjöar och brännboll på Nytorps gärde.

Jag börjar spåna på vilka som kan tänka sig att vara med på vad som enligt mig är den BÄSTA leksporten NÅGONSIN. Och jag kommer fram till att vi ändå blir ett par stycken. Nu är ni, era stackare, ännu omedvetna om att ni ingår i mina sommarplaner. Men det ska ni snart bli varse...

Kanske kommer jag skicka ledtrådar i form av ljusgrönt ludd till er, kanske ett "använd-gärna-tjejracket"-sms eller helt enkelt ta er på en lyra. 
Det bästa med brännboll är att det är en lek, så vem som vinner är totalt ointressant. Det är bara roligt. Så, innan jag sammankallar trupperna, är det någon som vet med sig att den vill vara med redan nu? 

Kommentarer
Postat av: lillebror

hoppar upp och ner som en galning

2009-04-14 @ 12:21:47
Postat av: Anonym

alltid alltid alltid

2009-04-14 @ 16:13:34
Postat av: M

M som postade förra men dum dum datorn på jobbet ville inte ha med det lilla M:et... och vem M är kan du nog lista ut!

2009-04-15 @ 08:25:06
Postat av: London_calling

Lek...branboll ar en lek. Skamtar du eller, det ar ju blodigt allvar. Finns inget som ar lek i sport.



Sjalv kommer jag att spela Cricket.

LBW = Leg Before Wicket

2009-04-15 @ 10:00:53
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Jag vill också vara meeeee!!!!

Och jag vill nog inte vara på lovisas lag för jag skulle vara rädd för att göra så att vårt lag förlorar =)

2009-04-16 @ 15:36:59
Postat av: Carina (igen)

Den förra va från mig.... men mitt namn tappade bort sig i publiceringen.



ps.

Jag är hungrig.

Ds

2009-04-16 @ 15:37:52
URL: http://carrigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0