Felgängad

I morse var jag hos naprapaten igen för att återuppta min största utmaning - min kropp.

Vissa saker hade blivit lite bättre, som att meniskerna på vänsterknät, bak och fram, inte var lika vridna längre. Det var ju skönt. Men när han undersökte ryggen och försökte få ett grepp om hur landet låg, mumlade han bara "det är ju inte som det ska vara det här, inte bra, väldigt speciellt, helt unikt... hur har detta kunnat ske?" och så vidare.

Sessionen avslutades med att han deklarerade att ingenting i min rygg satt på rätt plats och att de två första kotorna i nacken bara "verkar vara ditslängda".
Min fråga är alltså:

VEM FAN HAR SLÄNGT DIT DEM?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0