Iiiiii

Iiiii, om tio minuter ska jag gå och träffa O och sen ska vi äta middag på söder med mor min.

Ja, allt detta förtjänade ett "Iiiii" från mig idag.

För jag får inte vrida mig på tre dagar på grund av den här jäkla ryggen jag kallar min (nappes orders) och då gäller det att "Iiii"-a sig för det minsta lilla.

När jag sa till honom att jag hade tränat (försiktigt!) två dagar efter den senaste behandlingen, då höjde han bara på sina buskiga ögonbryn och skakade huvudet fram och tillbaka några gånger. Jag hade gjort fel.

Så nu, efter att han tryckt mitt bäcken på plats, gäller det att inte bära, inte vrida, inte lyfta, inte inte inte inte inte någonting. Jag får absolut inte träna, och ska jag träna om fyra dagar, då får jag inte vrida mig. Jag blir tokig. Mina lårmuskler har försvunnit, sjunkit in, blivit ett tomrum. Där det brukade vara en muskelbula finns nu bara en slät massa med hud. Det känns fruktansvärt. Jag saknar mina muskler!

Så därför: Iiiiiiii, snart ska jag få äta god namnsdagsmiddag! Hurra tjohej och galopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0