Inte piggsvin

Jag har tränat.
Först blev jag lite pigg och glad, nu är jag supernere och trött som ett... ja.

Hoppas att det beror på att jag har nåt slags blodsockerfall och inte att träning, från att ha gjort mig lycklig och extatisk, nu kommer göra mig till deppo-neggo-trött-Lovisa. Det är vad jag hoppas.

I kväll skulle det ha varit brännboll, men det är inställt, så jag står helt utan planer. Det är oftast väldigt skönt, men inte alltid. Inte när man bara har tråkiga saker som måste göras, oftast i hemmet. Jag vill ha kul ikväll, för att skrämma bort deppkänslorna.

Men det blir väl till att dammsuga och kanske slinka ner i tvättstugan.

Hur-ra.


Kommentarer
Postat av: chippe

HUr himla mycket hinner du skriva egentligen?? Var det igår du tränade? OCh du sa inget?? OCh så skulle du spela brännboll också??? Kom du in i lägenheten så småningom?

2009-08-20 @ 11:26:53
Postat av: martin b

hej min plutta, Detr roliga är bara roligt i skenet av det tråkiga (det är i alla fall vad dom försökt lura mig med).

2009-08-20 @ 11:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0