Jag är tebax

I'm back.
Not from outer space, men dock från Orust, ön med ett alldeles eget väder. Sol varje dag, blandat med det värsta åskvädret jag varit med om.

Igår gjorde jag också min debut som kommentator. Var så nervös att jag skakade hela första halvlek, var lite lost. Blev bättre i andra tror jag.

Sen fick jag uppdrag från lokalradion i Norrland att fixa intervju med Sören Åkeby, så det gjorde jag. Men jag hade inte fått med mig någon bandare, så jag var tvungen att dra upp honom till min kommentatorshytt, det blev ganska burkigt ljud.

Men här kan ni lyssna på den i alla fall, om ni vill.

Känns konstigt att vara tillbaka i TV4-huset, men det är inte långt kvar, så det är bäst att njuta.

Nu: Lunch.

Kommentarer
Postat av: chippe

Jag skickade länken till ett par gamla kompisar fråmn Telia, de tyckte du var mycket duktig, och förstod att jag var as-stolt!! Vilket jag är. Och imponerad.

2009-08-20 @ 11:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0