Vi blev hyschade

Mycket smarta förslag på planer för mitt kommande karriärbyte.
Själv är mitt förslag: fly landet och sälja solstolar i Barcelona.

Vet inte riktigt om det kommer täcka min csn-skuld, men vem vet? Kanske får man dricks om man är blond och dessutom lär ut en felfri teknik på en attackforehand?

Nä, jag orkar inte prata mer om framtiden nu, den är alldeles för skrämmande. Alla säger också hela tiden att det löser sig, jaja. Det går som det går.
 
Annars var jag på Strand igår, det var roligt. Så himla fantastiskt väder, så det gjorde inget att Magnus Carlsson hyschade publiken när han skulle sjunga en lugn låt.
- Vi är väl tysta om det är bra, viskade jag till S.
Alla höl käft i publiken, men inte var det på grund av den fantastiska sången, mer av svensk rädsla och respekt för auktoriteter, i detta fall de som stod på scenen.

Jaja, ikväll ska jag ut och bada i havet, hoppas det blir skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0