I-landsproblem

Det jobbigaste med att ha ett skadat finger är detta:
När jag ska starta bilen och åka till jobbet kan jag inte vrida om nyckeln med höger hand utan måste luta mig jättemycket och vrida om med vänster.

Kan vara dagens i-landsproblem.

Dagens i-landsproblem kan också vara att jag måste fixa alla julklappar nästa vecka, för det slog mig i morse, att det fanimej inte är långt kvar till den 24:e.

Och slutligen, det tredje, att min läsarstatistik går brant nedåt så fort det är helg. Folk sitter inte vid datorerna när de är lediga. Det är bara jag som jobbar på helgen. Och det känns lite trist.

Slut på meddelandet.

Kommentarer
Postat av: Sunny_Sydney

HEJ Ilands problems damen :-).



jag har ett I-lands problem som jag vill dela med mig av. Jag har inga fina sommar klader. Alla som gar runt har har fina sommar klanningar och jag har inga klader som passar att ha nar det ar varmt, som ser hyfsat proffesionella.



Jag har en sommar kjol som ar for stor och ramlar ner...sa jag har kopt en till, men den kan man inte ha pa jobbet..



kan du losa det at mig



Super manga kramar maria

2009-12-14 @ 00:44:37
Postat av: martin b

Man blir förb..., när men läser er generations problem. Annat var det när.....snark.

Den ena tappar kläder och den andra tappar läsare. Den andra måste böja sig och den andra måste gå till affären och handla. På min tid skulle vi varit....snark ZZZZZ!

Martin

2009-12-14 @ 10:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0