Efter jul

Julen är över och hurra för det.
Igår hade jag och O vår första fixardag i lägenheten. Vi köpte en torkställning och återvinningskärl och donade lite lagom.
Jag börjar bli redigt trött på alla tidningars sammanfattningar av 2009 och hur de sammanställer framblickar för 2010. Herre gud, jag vill läsa nyheter, inte att Didier Drogba kommer bli en viktig spelare i Chelsea och Elfenbenkustens landslag.
Jaja, om det är det enda man har att klaga på, då är livet ganska bra. Saknar min syster på andra sidan jordklotet bara. Det känns tomt när man träffar all släkt man har (nästan) förutom en av grundstommarna.
Nu ska jag borra i en köksdörr, det ska bli spännande. O vågar inte. Jag hoppas det går bra.

Kommentarer
Postat av: martin b

Det är bra!!! Borra på bara! Friskt vågat hälften ...!

2009-12-29 @ 12:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0