Frivilligt smakråd någon?

Så, nu har jag skickat iväg min jobbansökan.
Jag har väldigt svårt att skriva bra cv:n och personliga brev. Kanske är det därför jag hittills inte fått ett enda av de jobb jag sökt sen jag tog min lilla examen.


Innan examen, då fick jag alla jobb jag sökte.


Hoppas det inte är en ihållande trend...


Eller så är det så att man med en examen helt enkelt snurrar in sig i allt för många förvirrade resonemang i ansökningsblanketten att arbetsgivaren inte orkar läsa klart.


Nu kom jag på, ett jobb har jag fått som jag har sökt. Ett endaste litet vikariat. Men det var guld värt.


Vår nya lägenhet ser redan bebodd ut och nu har vi kommit till en ny nivå: Den sista fixen.


I det ingår bland annat att sätta upp tavlor. Och det är då ett problem uppstår: Vilka tavlor ska man ha var och ska jag byta till lite mer spännande ramar än de i svart och vitt?


Det skulle faktiskt inte vara så dumt om jag fick lite hjälp med det precis som jag fick med flytten. Det behöver inte vara lika många människor, och det är inte lika jobbigt, men jag skulle behöva några kvalificerade smakråd.


Någon frivillig?


Kommentarer
Postat av: martin b

Jag håller tummarna (med CV:et)och väntar fortfarande på tavelhängarexpertise.

2009-12-30 @ 12:36:15
Postat av: Tulle

2010-01-02 @ 18:39:13
Postat av: Tulle

Hoppas att mitt råd hjälpte;)

2010-01-02 @ 18:51:00
Postat av: Chippe

Jag kommer gärna och är tavelexpert eller vad det nu var....du kanske bara ville ha hjälp med att hamra av nån som inte är skadad?

2010-01-04 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0