Glad god morgon

Det är inte varje dag man vaknar av att ens kusin ringer och vill träffas.

Trots att jag inte sovit många timmar var det en mycket mycket bra överraskning.


Det var också en bra överraskning att M och C var på besök i Kärran när jag droppade in vid tjugo i tolv efter jobbet.


Jag och O ska åka iväg från det kalla norr på söndag. Då blir det Medelhavet, men från en kust ingen av oss besökt förut. Turkiet. Inte så tokvarmt, men 26 grader varmare än i La Stockholmo.


Jag har en fråga: Vad annat kan man göra klockan 21.40 än att söka jobb?


Ganska mycket verkar det som för Lovisa som gör precis allt förutom just det. Fast hon lovat.


Jag är helt enkelt en lögnare.


Nu tar jag tag i det.


Nu.


Snart...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0