Väntan

Sitter och väntar på att lillebror ska komma förbi och bära alla tunga lådor åt mig. Han är väldigt stark.

Själv vaknade jag upp med en totalsmärta, ont i precis hela kroppen, från fotlederna till nackkotorna. Tillbaka på ruta ett, så jäkla irriterande.


Förhoppningsvis är det lättare att knäcka allt tillrätta nästa vecka eftersom jag varit bra i kroppen i två-tre veckor innan denna totala tillbakagång.


Jaja.


Idag ska andra lagret målas och jag tar med kameran för att dokumentera! Det är nästan sol i Stockholm, och det känns lättare att andas och leva i minusgrader. Tycker i alla fall jag. Hoppas det blir snö snart!

Kommentarer
Postat av: chippe

ska bli spännande att se förändringen!!

2009-12-03 @ 16:26:03
Postat av: Sunny Sydney

25 grader och stralnade sol idag. Vi har jul fest idag, men jag ska nog itne ga for jag ar inte sa fortjust i sant...



Ivarje fall...Ha en undebar dag i Stockholm idag...jag ska ga pa intervju i en opal butik

2009-12-03 @ 23:24:58
URL: http://gierttajewellery.blogspot.com/
Postat av: martin b

Gumman, Det gör ont i mig att läsa!! Jag kommer i morgon å försöker vara som Bomp. Hoppas din smärta minskar!!

2009-12-04 @ 14:27:11
Postat av: Maria

Hurru! Dy ljugar för miget! Inga bilder kommer ju? gråter floder

2009-12-04 @ 22:22:15
URL: http://minigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0