Hypermedia

Okej jag skojar inte: Det stinker fis i teknikerrummet just nu!

Helt galet.

Luftcirkulationen här inne är obefintlig, Jag tror nästan att jag dör.

Jag har haft det toppen i lilla Amadorez och ska lägga upp bilder i kväll eller i morgon, men vad jag inte gillar med att vara borta är att det känns som att man missar så mycket. vad har hänt med alla? Har allt ändrats? Är allt annorlunda nu? Kommer jag känna igen er när jag träffar er? Om vi fortfarande KAN träffas, ni kanske har flyttat iväg eller bytt utseende så jag inte känner igen er?

Nä, som kommunikationsgalning hatar jag att inte vara uppdaterad. Men när man har lite distans till hypen, som man kan få när man åkt bil i bergen och sett mandelblom och mulåsnor, då vill man inte dras in i gegget igen. ja, jag har blivit galet ambivalent av allt solljus.

Brun blev jag också.

Kommentarer
Postat av: chippe

håller helt med. helt.

2009-02-04 @ 09:36:42
URL: http://www.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0