Måndagsminnen

Tillbaka på arbetsplatsen med bafusinen nära till hands.

Jag hostar, snorar och nyser och alla är så glada att jag är tillbaka.

Huvudet snurrar och jag har svårt att fästa blicken på datorn. Undrar om det beror på alla bafusin? En gång i skolan, när vi skulle ha genrep på vår slutproduktion streckåt jag bafusin i tre timmar. Sen blev min tunga helt bortdomnad och jag kunde inte prata alls, bara sluddra.

Ska försöka undvika detta.

I samma veva hittade någon koffeintabletter och JvdT åt jättemånga (sa han) och han som aldrig drack kaffe blev tokhög och sprang runt och dansade och kramade alla i flera timmar tills hand däckade under ett av sminkborden.
- Det pirrar i min tunga, det pirrar i min tunga, mumlade han.

Behöver jag nämna att jag gick en estetisk linje?
Nä, det behöver jag inte.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hihi! Det står typ på Baufsin att man inte ska ta mer än någon viss mängd per dygn ;)

2009-02-16 @ 13:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0