Mat mat mat mat mat

Jag är hungrig som ett svin. Alltså riktigt jäkla skithungrig. Men den andra webbisen har inte börjat än och jag kan nog inte lämna min dator förrän han kommer.

Eller för att citera Little shop of horrors: FEED ME!

Helgen har varit allt annat än avslappnande, men det är okej för jag har sällskap av en värkande arm och vackra blommor vart jag än går. Tyson, som tatuerade mig, berättade att de brukade skrika: Miami Ink moment! när folk kom in och förklarade hur den kommande dödskallen på axeln representerade deras döda farmor. Det var helt klart ett skälssord.

- I mean, they do pretty cool tattoos, sure, but the people man! They're so fucking stupid, "this flower represents the strenght withing me". For fuck sake, I just want to throw up.

Lite scary va det ju att berätta varför jag ville göra min, men han godkände allt. Det var skönt. Sen ska han lägga upp min på hemsidan också.
- It's so much cooler to be able to make a pretty tattoo then a scary one, som han sa.

Nu får jag äntligen lunch! Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0