ERBJUD ER!

Vid min gud, i morgon ska jag träna aerobox på gymmet här i källaren. Och det ser jag fanimej fram mot. För nu har jag efter ett års tragglande med styrketräning gjort mig förtjänt av lite rolig aktivitet. Min plan är också att börja spela lite tennis i februari och då kan den som är lyckligt lottad få vara med! Jag kan coacha, jag är nämligen utbildad tennistränare för er som inte visste det!

Jag har jobbat på väldigt bra den här veckan, så här sitter jag nu och är färdig med allt jag ska ha gjort. Det känns lite tomt. Jag tycker mycket om den här arbetsplatsen. Fast den har mer med skrivande att göra än med journalistik. Det är ok, jag är bara 23. Äldre än vissa, men yngst på den här redaktionen så det känns ändå ok.

Ja, jag har ju ännu inte fått några som helst erbjudanden om att hjälpa mig att sätta ihop monstergarderoben så jag får helet enkelt börja med utpressning. Beware, "hot om smisk, snart i en telefon nära dig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0