Hela helgen i en mening!

Jag har inte skrivit något på väldigt länge. Det känns konstigt.

I torsdags gick jag och tränade fast jag hade lite ont i halsen vilket slutade med dundermigrän och att jag nästan svimmade på jobbet och O var tvungen att komma och möta mig, ta med mig hem och lägga mig i sängen där jag somnade, men sen ringde de från Radiosporten som jag i min migrändimma glömt bort att jag skulle jobba på hela kvällen, så jag slängde mig i bilen och jobbade till halv tolv och vaknade på fredagen med feber och en superförkylning som jag såklart var tvungen att ignorera eftersom det var min examensdag på Södertörn och efter alla praktikredovisningar och middag med lärarna bar det iväg till söder där det var trevligt trots att min feber steg och steg till den grad att jag inte kunde vara kvar längre så när jag kom hem till slut var det feberyra och kaos vilket självklart har förföljt mig hela helgen fram tills idag då jag fortfarande har feber men inte är lika snurrig.

Jag jobbar hemifrån. Helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: chippe

Stackars dig. Mycket effektfullt skrivet. Krya på dig!!

2009-02-04 @ 09:43:21
URL: http://www.aftonbladet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0