Morgoninlägg med småglädje

Tillbaka på ännu en jobbplats. Det känns ungefär som att jag sovit en halvtimme i natt. Inte härligt att vakna, men härligt att O förbereder frukost åt mig. Han gör så gott kaffe.

Tänk att en sån liten grej som att finnas med i ett massmess om middag hos B kan gör mig på så gott humör! Jag kommer se fram emot det hela dagen, trots att det innebär att min praktikrapport kommer bli ett midnattsarbete. Det rör mig icke i ryggen!

Idag är egentligen en ledsen dag, men när jag kom in till arbetsplatsen ändrades det. Det är grym stämning här och dessutom ringde kära mor och peppade lite. I morgon vill jag gå upp tidigt och promenera innan jobbet. Så, nu är det bestämt. Bank.

Om fyra dagar är jag officiellt färdigutbildad. Skolan=no more!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0