tips och tricks

Idag har jag verkligen varit produktiv. På jobbet alltså. Bloggen – not so much. Det kan ni förresten få lära er, för att få långt bindestreck (alias talminus, alias pratminus, alias talstreck) som här oben, då håller man int alt samtidigt som man tryker 0150. Hett trix helt enkelt. För alla er datanördar där ute, fast ni vet det nog redan. Ok, för alla er journalister som får skäll i skolan för att ni inte har långt talminus i era texter; varsågoda!!!

I dag fyller också min lilla vän T år. Jippie, nu är hon 24. Det ska firas hos henne och K i Huvudsta. Tror jag i alla fall, eller jag antar att det är dit jag ska om en timme. Fasiken, det kanske jag bör kolla upp... Äsch, Solna ligger ju så nära, det blir inga problem!

Fast JAG rullar INTE så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0