www.giertta.com

O kom hem och gav mig mat. Det var jäkligt skönt.

Senare ikväll tänkte jag att jag ska hjälpa min kära syster-yster i London. Hon som gör fantastiska smycken. Jag ska fota allt hon gjort till mig och till O som hon kan lägga upp på sin hemsida. Hon är så duktig så.

Nu ska jag fortsätta jobba, trots att jag har feber och inte kan tänka riktigt klart. Jag måste, för om fyra dagar då bär det av till varmare breddgrader för mig! Jippie!

Oh, by the way, så slog det mig att jag aldrig någonsin kommer behöva göra en läxa igen. Någonsin! Bara det gör det lättare att leva.

Kommentarer
Postat av: London_calling

Livet ar ett enda larande :-)...hhihihi



Grattis till ett liv utan tentor, tills du bestammer dig for att plugga natt mer da det blir mera tentor..Kramar M

2009-01-20 @ 10:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0