Bada i helgen!

Jag längtar till helgen. Riktigt riktigt mycket.
Jag har min andra lediga helg i rad, och det känns som den största lyxen någonsin.

Jag har gjort upp några små planer som innehåller boule, bad och kanske båt.

Om jag bara kunde köra båten själv skulle allt vara löst, men det kan jag inte helt och hållet. Eller, jag kan köra den ute på vattnet (vart annars?) och lägga till vid öar, men det är själva båtplatsparkeringen som jag är nervös för. Jag skulle behöva lära mig det snarast, så jag kan lassa med några väl utvalda människor och några tält och sova på en liten ö en natt eller två. Men när ska jag lära mig? Och vem ska lära mig?

Jag ska i alla fall bada, även om det regnar. För jag älskar att bada. Och jag ska nog fasenimej få med mig L i plurret också, fast hon är sån badkruka...

Kommentarer
Postat av: Chippe

Hej jag kan lära dig lägga till när du vill. Det är mycket enklare än du tror, och det är spännande också. Knepet är att det är enklare att vara två, och att man inte ska göra allt samtidigt. Är du ensam ledig i helgen eller är O ocskå ledig så kan vi prova om du vill. kram

2009-07-16 @ 11:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0