I dig Sommar i P1

Idag jobbar jag järnet. Det blir inte perfekt, men jag har en dag extra att korrläsa mig själv. Känns skönt att bara fokusera på arbetet ett tag. Jag har isolerat mig i mina sketgamla hörlurar och Sommar i P1. Jag lyssnar på Kjell Lönnå. Varför? undrar ni nog.

Jo, för på dn.se finns artikelserie om hur kända personer var som unga. Det är bara en kort liten skitgrej, men himla kul att kolla på bilder på en ung Regina Lund. I artikeln om Leif André berättar han om hur Kjell Lönnå hjälpte punkband i Sundsvall att skaffa replokaler. Jag blir nyfiken, så nu lyssnar jag. Det är bra.

Han läste en grej om utbildning, som var himla kul och komplicerad. Bland annat kunde man höra: "...att utveckling är så invecklad at vi avvecklar den."
 
Såna ordlustigheter diggar Lovisa.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0