Lovisa=modell

Idag fick jag ännu ett konstigt litet gig. Vet inte hur mycket karriär jag kan bygga på det här, men varför inte?

Om två veckor ska jag vara handmodell.

Hur det gick till? De ropade från bild, öh Giertta hur ser dina händer ut? Och jag höll upp dem.
- Det ser intressant ut, är de fina eller?
- Jag kan komma på audition, sa jag.
Sagt och gjort, jag är hired för att vara "handen" i en kommande kampanj.

Nu gäller det att gå hem och smörja och fila och sköta om godsakerna så att jag får en kickstart på min nya yrkesbana.

Lovisa Gierttas händer, snart på en reklampelare nära dig.


Kommentarer
Postat av: Maria

haha! Fett coolt! Det är du och Joey.

2009-07-13 @ 18:22:55
URL: http://minigan.blogg.se/
Postat av: Chippe

Fan va kul!! Då är jag stolt moder till ett par kända händer. Du får rekommendera mina fötter när de vill ha såna, haha!!

2009-07-16 @ 11:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0