Tre äpplen hög var han

Stand upen igår var otroligt bra.

Över alla förväntningar.

I slutet presenterade mellansnackaren en man som haft något humorprogram på ZTV (kollar någon någonsin på ZTV längre?) för sex år sen. Alla applåderade, för han var huvudakten, och upp på scen kommer en 12-årig kille med hip hop-utstyrsel.
- Alltså, jag vet att han presenterade en annan snubbe, men jag är hans son och jag ska köra lite innan honom, sa knodden och sköt sedan iväg världens roligaste lilla akt.

Vad impade vi blev. Och förvånade. Och lite avundsjuka för att en så liten snubbe kunde vara så grym.
Pappan var också rolig, men han häcklade mitt hår och jag skulle till frisören idag men hon har blivit magsjuk så jag kan inte göra något åt det.
Rats!


Kommentarer
Postat av: Sydney

hej liten

nasta gang nan hacklar ditt har sa sag till dom att folk ar roligare i London....



du har jattefint har, jag maste ocksa klippa mig, men jagh ar ingen frisor an...kramar M

2009-07-23 @ 00:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0