Stor insats av U21-laget

Jag kan inte vrida på huvudet och då väljer Sveriges U21-lag att spela den mest spännande matchen på flera år.

Men hallå!

Någon skriker och jag får lika sakta som Frankensteins monster vända hela kroppen mot tv:n för att få se en glimt av reprisen.

Ja, det kan sannerligen inte vara lätt att heta Guillermo Molins ikväll. Inte lätt alls. Men vilken bragdartad insats de gjort under detta mästerskap. Om nu bara lilla Lasse Lagerbäck kunde plocka upp de här spelarna fort som bara fan, så att man åtminstone kan få njuta av kämpaanda och vackert spel när man tittar på landskamper i framtiden.

Lite avundsjuk är jag på alla som fått sitta med en öl i handen och titta på matchen, istället för att sitta och leta actionbilder på Scanpix. Synd å inte klaga, som far min brukar säga.

Nu är det ju trots allt bara två timmar kvar av min arbetsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0