Klubbad säl

Jag är så obeskrivligt trött. Att jobba från 9-23.30 tär liksom på en.

Läste i Metro på väg till jobbet att massa nya klubbar öppnar i stan nu. I morgon tillexempel är det premiär på Koolingsborg, "stadens nya gayglamhak". Jag blev lite sugen på det faktiskt...
Men egentligen vet jag ju att jag är dålig på att klubba. Jag vill helst bara sitta vid sidan om och stirra på alla roliga människor. Dessutom spelas det alldeles för lite rock på klubbarna nuförtiden.

Jag har lite svårt för klubbkidsen i allmänhet. Undrar om de tar något alls på allvar. Men det är klart de gör, de är ju entrepenörer. Det är bara hela grejen, att "klä ut sig" för att gå ut och ha kul, att så mycket handlar om en fasad. Blir inte livet väldigt tomt då?

Nä, jag har för dålig koll, så jag ska inte uttala mig i saken. Man kanske skulle börja klubba lite mer trots allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0