Migrän är djävulens gåva till mig

Stampen var kul.
Igår var inte lika lyckat.
Lovisa låg däckad i migrän samtliga timmar på dygnet. Fy fanken är väl den rätta sammanfattningen.

Jag har fått heta tips om en migrännässpray som finns receptfritt på Apoteket. Inga tabletter har någonsin hjälpt mot min Migrän förut, så kanske kan en spary funka? Men jag är alltid lite skeptisk mot saker som säger sig hjälpa mig på ett nytt och alldeles fantastiskt sätt.

Pyttsan, säger jag då!
Fast det är ju helt klart värt att prova, när jag ändå ligger i sängen en hel dag ändå.

I helgen är det jobb som gäller, jobb om Sveriges landskamp mot Portugal. Känns lite pirrigt faktiskt, vet inte om takterna från fotbolls-EM i somras sitter kvar. Det får vi helt enkelt se i morgon kväll, 17-01.

Idag känner jag mig mör som en ordentligt bankad köttfilé av nåt slag. Helt slut i hjärnan, hoppas inte det sitter i hela min jobbhelg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0