Min nya strategi - spring fort!

Solen lyser och jag har tankarna kring en ny träningsstrategi.
När jag slutade bry mig om att jag blir sjuk så fort jag tränar hårt, går det mycket bättre med träningen. jag är sjuk hela tiden, har inte kunnat känna normala lukter på två månader, men det struntar jag i så mycket att jag bli blå i ansiktet.

Förut har jag koncentrerat mig på fat burning och bygga starka stödmuskler kring knän, armbågar och mage/rygg för at samtidigt bli smalare och inte gå sönder så ofta.

Det var kul i början, men nu har jag en ny plan. För jag kom på att om jag tränar cardio, då bränner jag fler kalorier än på fat burning (ni är väl medvetna om att jag pratar om programmen på löpmaskinen i gymmet?) och jag kan dessutom förbättra min kondis så att jag kan springa ifrån läskiga gubbar på natten utan att bli andfådd.

Jag blir alltså smal samtidigt som jag övar självförsvarstaktik nummer ett. Kom inte och säg  att det inte är ett winning concept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0