Nörderi nördera

Igår var det Lost.
Jag är en Lostnörd, inte den värsta kanske, men dock. Jag är så nördig på Lost att jag tänker på det när jag åker tunnelbana eller lagar mat. Jag är inte så nördig att jag inte kan prata om andra saker.

Jag är så nördig att jag blir alldeles glad i själen när det är dags för Totally Lost. Jag är inte så nördig att jag tror att verkligheten är tråkigare än serievärlden. Jag är så nördig att jag är hemligt kär båda Totally Lost-snubbarna och minst två av karaktärerna i serien. Jag är inte så nördig att jag längtar efter att de ska komma och gifta sig med mig.

Jag är så nördig att jag vill åka till Hawaii för att se inspelningsplatserna med egna ögon.

Och det mina vänner, är väl ändå försvarbart nörderi?

Kommentarer
Postat av: lilla M

SJälvklart är det försvarbart hjärtat. jag tror jag gått och blivit ännu värre, har sett allt till avsnitt nio nu och jag fullkomligt hatar att jag måste vänta på nästa avsnitt!

2009-03-23 @ 16:10:23
URL: http://malinmarilyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0