Tapettokig

Idag kom min mor och hämtade mig för att kolla på tapeter till hallen. det ska bli mig ett nöje att visa några smakprov från vår jakt. Jag har nog tittat på ungefär 528 stycken tapeter idag, men det var härligt härligt härligt.
Snart bär det av till jobbet, där jag stannar till klockan 01.

Jag tycker så mycket om tapeter, de är så vackra. Jag vill gärna ha en röd färg i hallen, det känns välkomnande och ger ett visst uttryck. Vill inte ha nåt mjäkigt.








Fina va?
Detta är bara fem av alla 35 foton jag tagit. Ska bli spännande att bestämma sig!
Nu ska jag andas frisk luft innan jobbet. Hoppas alla som är lediga njuter av det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Den röda och den längst ned är mina favoriter.

2009-03-30 @ 12:06:09
Postat av: Chippe

Det var toppenmysigt att kolla tapeterna, den understa är väldigt fin av de som Lovisa lagt upp, men vi såg MASSOR av helt underbara tapeter. Det var verkligen härligt. Man kunde nästan frossa i tapeterna. Mm en del såg ut som smultron.

2009-03-30 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0