Hårklyveri

Men hur trött kan man vara egentligen? Det känns inte verkligt att jag är så slut som just nu. Mina ögon kan omöjligt hållas öppna en sekund till!

Inte för att det var en galen, vild, ute-och-festa-helg. Inte alls. Men det är som att all energi jag borde få av sömn och mat bara sjunker in i ett bottenlöst hål som aldrig kan fyllas. Antimateria i hjärnan liksom.

Om mindre än två veckor åker jag och O till Barcelona. Och jag har framförallt två stora saker att tänka på: Vilken brun-utan-sol är den bästa och vad fasiken ska jag göra med mitt hår?

Hårfrågan består av: ska jag bleka och klippa det innan vi åker så att jag faktiskt ser snygg ut på min enda semester detta år, eller ska jag fortsätta spara till min kanske kommande Bibbi Anderssonfrisyr?

Vad tycker hårrådet?

Kommentarer
Postat av: Maria

Eftersom det är en KANSKE Bibi Anderssonfrisyr, och en DEFINITIV resa tycker jag att du ska klippa :)

2009-05-25 @ 16:28:42
Postat av: Storasyster K

Klipp Klipp Klipp! var ditt snyggaste på årets semester. Hårrådet har talat.

2009-05-26 @ 14:19:16
Postat av: Anonym

klippeliklipp!!! klipp igen och klipp! =) dessutom råder jag dig att läsa Plaza Kvinna nr 5... stort brun utan sol-test! =)

2009-05-26 @ 17:08:21
Postat av: M

klippeliklipp!!! klipp igen och klipp! =) dessutom råder jag dig att läsa Plaza Kvinna nr 5... stort brun utan sol-test! =)

2009-05-26 @ 17:08:49
Postat av: malin

fan den tar ju b ort namnet varenda gång.... kan va jag som glömmer =)

2009-05-26 @ 17:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0