Event och stress

I går var jag på ett event som snälla M bjudit in mig till. Det är inte många Sex and the city fashion partys om man är sportreporter kan jag säga.

Det var i alla fall väldans trevligt, gratis Cosmopolitans och tjejer som slogs för att vinna helårsprenumerationer av tidningen som höll i hela balunset.

Fick umgås lite med T också, väldigt väldigt bra kväll helt enkelt! Och hon hann inte säga mer än:
- Om ni behöver hjälp med fly...
- Ja, det behöver vi, avbröt jag hennes generösa erbjudande.

O ska jobba hela helgen och jag var hos naprapaten igår och får inte göra någonting de närmsta dagarna, så stressen för att vi ska behöva stressa med flytten har kickat igång.

Ni läste rätt, jag är stressad för att bli stressad. Sådant är mitt liv och sådan är min oro. Ack och ve.

Nu: Photoshop CS4.
Känsla: Hip-hop-hurra...

Kommentarer
Postat av: chippe

Jag var akut hos naprapaten idag, nackspärr så det dånar, nu är det gipsvagga som gälelr igen. Hur länge orkar man vara stel som en pinne när folk springer på en längs Kungsgatan och Humlegårdsgatan.

2009-11-23 @ 15:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0