I give to you: Julen

Snart är det jul.

Håll inte för ögonen, det är faktiskt sant. Bara en månad kvar.

Försök inte låtsas som att det inte är så nära, det gör bara det hela värre. Det är som när du ser en geting på håll, du tror det är bättre att springa iväg, fort som bara fan. Men getingen kommer sugas med i vinddraget och på så sätt jaga dig i flera mil.

Bättre att sitta kvar, lugnt och stilla, och hoppas att den inte ser dig.

Mitt problem är att jag är jävligt rädd för getingar. Att jag alltid springer iväg. Att jag börjar gråta om jag tvingas sitta kvar.

Trots allt detta ser jag fram emot julen.

Den enda frågan som återstår är om vänner och släktingar blir glada för fem Jenka och en dikt under granen, 'cause that's all I've got to offer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0