Läbbigt trött

Trots att jag sovit väldigt många timmar i natt och i morse, är jag så obotligt trött. Jag och O vaknade flera gånger i morse och varje gång sa vi:
- Är du pigg än?
- Nej, du?
- Nej. Ska vi sova lite till?
- Ja.

Så vaknade vi en halvtimme senare och var precis lika trötta. Varför blir jag inte piggare av att sova? Konstiga tider.

Det kan ha att göra med vädret, men det kan också ha något att göra med att jag gick upp tre gånger under natten för att jag drömde så mycket mardrömmar. Det sjukaste var att drömmarna innehöll utzoomningar, som man gör på google earth eller eniros kartor ni vet. Och utzoomningarna blev till inzoomningar och så vips befann jag mig på en ny plats. Det var en väldigt stressig upplevelse.

Hoppas dagen blir piggare snart, för om jag fortsätter att se ut som ett litet spöke kommer jag skrämma de människor jag stöter på, och det är inte Halloween längre. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0