Männens mässa

Fotomässan var fylld av två saker: kameror och män.
Män i alla åldrar. Unga, gamla, medeålders. Illaluktande, naturfantaster, popkulturella, pretentiösa, tekniknördar. Alla var där.


Visst, jag såg en och annan kvinna. Det var någon ung med indie-outfit, det var någon äldre med dramatisk halsduk och dreads. Men 85 procent var män.
Lustigt.


Vi fick i alla fall svar på vilket nytt objektiv vi vill köpa till kameran, ska önska mig i julklapp tror jag. Så det var roligt. Nu ska jag försöka komma på vad jag vill ha till middag, O repar. För ovanlighetens skull. Jag tror jag äter skorpor och yogurth, om O var hemma skulle jag få skäll för den maten, men jag kan inte bära saker från affären och jag orkar inte laga mat.
Så skorpor it is. Lyxigt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0