Nappe

Idag var jag hos naprapaten.
Han knäckte min nacke tusen gånger, mina revben, mitt bäcken, och tänjde ut mina senor på låren. Det var INTE en skön upplevelse.

Men det känns skönt att ge kroppen en rejäl omgång.

Idag har det också snöat lite hörni, inte helt ovanligt i november, men det är freaking freezing ute. Gick förbi farfars grav igår, jag och O, och klappade lite på honom och förklarade att vi inte kunde komma på allhelgona för att vi jobbade och att vi skulle flytta mycket närmre honom nu eftersom vi ska bo i Kärrtorp.

Jo, i helgen hällde O vin över vår vardagsrumsmatta också, så vi måste köpa en ny. Vet ni hur dyrt det är med mattor? Knäppt va?

Nu ska vi gå ut och gå igen, trots att det snöar. Jag skulle mycket hellre äta melon i Australien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0